Thursday, June 11, 2009

Semoga sembuh cepat!

Kasihan Zie (nama kampung dia) atau budak2 up kenal die as Olo (nama bandar die).Die sedang demam sekarang.mlm td sesak nafas.Pagi tadipun die solat sesak2 nafas.Risau kan dgn mcm2 penyakit zaman akhir ni.Pas solat subuh Olo mintak minyak panas.Kata die nak urut badan.Siannya.I buatkan air coklat utk Olo n hidang kan biskut dalam pinggan marsupilami i.Menggigil badan die makan.sian kat Olo.Pastu Olo makan ubat dan sekarang die tido.Semoga Olo sempat subuh.Kat bawah ni gambar Olo ;)


*****

Tengah2 caripix Olo terjumpa gambar pegy Jeram Toi.Ni air terjun terakhir yg kami terjah.Habis satu malaya b20 dah serbu ;).Uniquely Us.Pix xbaper cantik.Tak tawu cam siapa ;)


Ni paling atas kat Jeram Toi tu.Main bola tampar lagi okay

Di tengah2 tu lah Olo.Malique pon ader ;p

Boleh hidup ke?Masak nugget mcm marshmellow.Minyak xbawak.Shama trun g cari minyak.Eh shama pon ade?Ye kami sayang sumer b20.dah klua atau x..;)
Lanlan n Mahmah tunjok cr masak nugget versi boleh idup ke?



Tatah ;)

3 comments:

nOllY dOllY said...

oh..sapekah si botak ituww??

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

tahla..dahla botak malah hitam.hahahha

noin said...

oh sgt jeles tgk org camping...
wuuwuwuw~ :p