Thursday, March 25, 2010

The so-called life


Hidup ini bukan mcm camera digital.Ambik gambar, xsuke boleh delete.Hidup ni bila dah jadi kene teruskan,no turning back.Takdanya kau boleh rayu2 dekat Allah nak mintak ulang semula scene yang dah berlalu.Sebab itu dlm apa jua tindak tanduk kau kene berhati-hati.Kadang2 kita xsedar dan sebab itu adanya kau untuk nasihat diri sendiri dan jugak orang lain.Yes its you. Dalam kau nak menasihat orang lain, akan ada orang yang terasa lalu xberpuas hati dengan kau. Biarkan mereka sendiri dan menyedari akan ada benarnye ape yang kau nasihatkan.

Lama tak berentri hati ke hati dekat blog.sekadar menempel tempat penjelajahan baru je.Yes i memang xleh duduk diam.Kata orang banyak berjalan luas pengalaman.Sebab itu i suka travelling.



Hilang seorang teman, datang sekumpulan kawan baru yang sentiasa buat kau gelak2 tak henti2. Terime kasih Allah pertemukan aku dengan kawan2, kakak2, abang2, senior hiking yang sentiasa mengenjoykan.Tersedar tiba2 yang hidup ini sentiasa ada kebahagiaan yang walau tak dicari pasti datang.Kau cuma perlu sabar je :) Teman2 sahabat yang kekal mendukung yang kenal siapa aku, yang aku tahu terima buruk baik aku, tegur aku bila aku tersalah langkah. Untuk mereka, terima kasih banyak2.

Im looking forward for another budget vacation this May :)

No comments:

Post a Comment