Sunday, May 31, 2009

Batch 20 UPSM.

Pernah tak korang rasa tak happy.Sedih.Dan benci nak tinggalkan semua yang korang ade sekarang.
Sebab di saat2 akhir ni baru korang terasa ikatan tu semakin kuat dan ketat.
Lepas-lepas ini tak tahu jumpa lagi ke tak.Dulu lain.Mase kecik2 lain.
Bila dah besar, bila kita rapat dengan orang tu,kita akan rapat sangat dengan diorang.
Batch 20 UPSM.
I sayang sangat dengan diorang semua.
Tho keakraban kami ade pasang surutnya.Banyak sangat konflik.Banyak jugak tawanya.
Korang, cdot sayang sangat2 dengan korang semua.Sangat2.
Jaga diri baik2.Wlau di mana kite semua dicampak, cdot tahu korang semua boleh hidup kan.
Serius sangat.Batch kite ni kan strong kan.Dari 1ts yer smpai skrang, xhenti2 diuji kan.


Kluar UKM perjuangan kita tak pernah habis utk pastikan UPSM terus bernafas.
Sapela nak cuci fridge n sapu bilik UPSM lagi kan.hmmm..

Sayang Batch 20 UPSM

[Outsiders, if entri ni mengganggu benak fikiran korang, jangan bace lagi k.TQ]

No comments: