Thursday, April 23, 2009

tesis oh tesis


Ya Allah, beratnya ujian-Mu ini dan sesungguhnya hati ini tak tertanggung lagi.Aku mencuba utk bersabar dan bersabar tapi kesabaran ku menemui satu perasaan yang kosong.
Ya Allah apalagi harus aku lakukan.Wahai tuhan yang Maha Mengasihani, kasihanilah hamba mu ini Ya Allah.Permudahkanlah urusanku ya Allah.Tuhan yang maha berkuasa, yang mencipta alam ini.Tanpa sedikit cela.Aku mohon bantuanmu kerana sesungguhnya aku tidak mampu berbuat apa-apa pun.amin..


Thesis ni sgt2 mencabar emosi dan perasaan i.I marah, menangis, ketawa dek tesis ni.Elok2 je siap projek Realiti Maya n nak cnue modelling thesis, datang pulak masalah ni.Sume solution kat internet puas i try.I even dah buang vista n transform ke xp.Masih lagi benda yang sama.I klik 2, 3 kli trus kua error ni.

I ade sminggu lagi utk submit.Tapi software ini msh blum ade solutionnya.Apakah yang harus i buat lagi kawan?Sabarlah syida, mesti Allah tolong kau nanti.Mempujuk diri sendri.Kwn2 klau ade solution bgtahu ye..

-menulis entri dengan penuh ketenangan.Allah lebih tahu setiap apa yg terjadi-

5 comments:

  1. huk!!
    saba saba..
    aku paham ko rase..
    huk..
    hope everything will b oke..
    u can do it bebeh!!
    :)

    ReplyDelete
  2. aplikasi dan software apa yang ko pki ni?

    ReplyDelete
  3. chaiyok2 syida!
    aku tak penah lagi buat tesis seumur hidup.

    (baru2 nie kne buat assgment psl testis.igtkn ko buat tesis of testis.rupe2 nye tesis oh tesis)
    huhu

    ReplyDelete
  4. Kdee: Thanx kak.Puas sabar dah.huu~

    Dila: thx.aku mendoakan dirimu jua

    Mofe:Pakai 3ds max.nak buat modelling building aje ;)

    Connie :Uiksss.18sx tuuu

    ReplyDelete